ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי לעסקים

1. ייעוץ פיננסי לעסק

קבלת ייעוץ פיננסי מקצועי תסייע לעסק לשפר את הרווחיות, את תזרים המזומנים ואת המצב הפיננסי. פעמים רבות בעלי עסקים ממוקדים מדי בליבת העסק ואינם מקדישים תשומת לב מספקת לניהול ההיבטים הפיננסיים האחרים של העסק. התנהלות כזו עלולה לעלות ביוקר ובמקרים רבים אף להוביל את העסק אל פתחו של משבר פיננסי חמור.

ייעוץ פיננסי מתחיל בדרך כלל באבחון מקיף של העסק ובמיפוי מצבו הפיננסי. במהלך האבחון מזהה היועץ הפיננסי את הבעיות העיקריות העומדות בדרכו של העסק להצלחה. זיהוי הבעיות מאפשר הכנת תוכנית עבודה יסודית להתמודדות עם המצב הקיים. תוכנית העבודה כוללת בדרך כלל הגדרת מטרות והצבת יעדים, הגדרת משימות ולוחות זמנים לביצוע. תוכנית העבודה כוללת שימוש בכלים ניהוליים חשובים אשר יאפשרו לערוך מדידה ובקרה של התוצאות בשלבים מאוחרים יותר.

את תוכנית העבודה שגובשה יש להוציא אל הפועל בדרך כלל באופן מיידי. לאורך כל שלב יישום תוכנית העבודה נערכת בקרה על המדדים העיקריים בתהליך. סטייה מהתכנון תדרוש התייחסות וביצוע התאמות בהתאם לצורך.

ייעוץ פיננסי מכוון את העסק בדרך הנכונה להצלחה עסקית על ידי הקניית כלים ניהוליים מעשיים ושיפור איכות המידע ורמת הניהול בעסק. על בסיס מידע איכותי ומאורגן ניתן לקבל החלטות עסקיות טובות יותר. בשונה מתחושות בטן, מידע מהימן וניתוחים כלכליים מהווים בסיס איתן לניהול העסק. ייעוץ פיננסי הניתן על ידי בעל מקצוע מנוסה יאפשר לעסק למצות את הפוטנציאל העסקי שלו ולהניב את התשואה הגבוהה ביותר לבעליו.

ייעוץ פיננסי עשוי לכלול גם ביצוע בדיקות כלכליות שונות לבחינת הכדאיות של מיזמים ופרויקטים שונים. תוכנית עסקית היא מסמך תכנון חשוב לכל עסק אשר משמש לבחינת כדאיות כלכלית, לגיוס הון ואשראי וכן לצורכי ניהול ובקרה.

בכדי לשפר את התוצאות העסקיות והפיננסיות מוטב לקבל ייעוץ פיננסי לפני שהענייניים מתדרדרים והעסק נמצא על סף משבר פיננסי. התנהלות שוטפת נאותה תתרום ליציבותו ולבריאותו הפיננסית של העסק ותסייע לו להתמודד בצורה טובה יותר עם משברים בכלכלה ובענף. זמן התגובה הוא חשוב וככל שהפנייה לקבלת ייעוץ פיננסי תעשה בשלב מוקדם יותר כך מרחב התמרון גדל. כאשר בוחרים יועץ פיננסי חשוב לבחון את השכלתו, הכשרתו המקצועית ואת ניסיונו הקודם. יועץ פיננסי שהוא גם רואה חשבון יספק ערך מוסף גבוה יותר הודות למקצועיותו הגבוהה, להכשרתו המקיפה ולהסמכתו על ידי מועצת רואי החשבון הכפופה למשרד המשפטים.

2. ייעוץ לעסקים -יעוץ עסקי

חברות המספקות ייעוץ עסקי נותנות שירות לעסק או לחברה כלשהי במטרה לממש את המטרה האמיתית לשמה הוקם הארגון: הגדלת רווחים. כשרוכשים שירות מחברות אלה זוכים למומחים בעלי ניסיון רב בעולם העסקי אשר מלווים את הארגון לאורך כל הדרך בזמן הקמתו או בזמן משברים שהעסק עובר.

בעזרת חברות ייעוץ עסקי עסקים רבים חיזקו את הכוח הכלכלי שלהם בעזרת השינוי הפנימי שנעשה בהם. את היתרונות הייעוץ לעיתים רואים רק לאחר טווח זמן ארוך משום שהוא דורש שיתוף פעולה מלא של כל העובדים בחברה החל מהעובדים הזוטרים ועד הבכירים. יצירת גיבוש ושיתוף פעולה מלא דורש ייעוץ והכוונה מתמיד ומקיף מהסיבה שהעובדים לא אוהבים שינויים מהפחד שהתנאים שלהם יפגעו. כדי להגיע אל השינוי צריך לדעת לומר את הדברים הנכונים ולהעביר את המסר באופן שיסביר היטב את מטרותיו.

כדי להבין מהן המטרות תחילה יש להגדיר מה צריך לשנות בחברה, ארגונים רבים מתקשים לדעת היכן הם צריכים את השינוי וכאן חברות ייעוץ עסקי נכנסות לתמונה. הן מאפשרות לארגון לראות את עצמו מבחוץ ולהבין היכן הוא צריך שינוי ומדוע.

האינטרס המשותף הופך את השינוי לחוויה ומעניק לה פן חיובי שמפחית את ההתנגדות לשינויים שייערכו. הטמעת השינויים נעשית על ידי הדרכות לקהל היעד הרצוי בארגון אם אלה המנהלים או העובדים הזוטרים בנושאים אותם צריך לחזק וליצור בסביבת הארגון.

חשוב לציין כי השינוי שיבוצע יוטמע בכל שלבי ותחומי האירגון החל משלב התכנון ועד לשלב הייצור והשיווק, חברות ייעוץ לעסקים יעניקו גם שירותים של ייעוץ שיווקי, פיננסי וניהולי בכל הקשור להשבחת העסק.

במידת הצורך החברות יודעת להגיע גם אל עומק הדברים ואף לאמן באופן אישי בכירים שנמצאים בדרגות הגבוהים בהיררכיה שלעיתים השינוי הדרוש הוא בעיקר באופן התנהלותם בארגון. לחברות ייעוץ עסקי קיימות דרכים נוספות להביא לידי ביטוי את השינוי הנדרש כגון : סדנאות, תצפיות, יצירת נהלי עבודה שונים ועוד.

אם גם אתם מרגישים צורך בשינוי ארגוני ואינכם יודעים מאיפה להתחיל וכיצד, פנו כבר עכשיו לחברות ייעוץ עסקי שיהפכו את הארגון לסביבה נעימה שיודעת היכן היא נמצאת ולאן היא שואפת להגיע. לעיתים שינוי בעיתוי הנכון הופך אותו לפשוט יותר. אם אתם מהססים תנו למומחים להחליט עבורכם מה נכון לארגון. עליכם לעשות את הצעד הראשון וכל השאר כבר יהיה בליווי צמוד שיוביל אתכם אל הפסגה

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת