בתור עצמאים, היכולת שלנו להתבלט על פני המתחרים שלנו תלויה במשתנים רבים: כושר הביטוי והשכנוע שלנו, הכריזמטיות שלנו, הגובה שלנו, המראה שלנו וכמובן – השירותים והמוצרים שלנו. לעיתים היכולות שלנו בתור אנשי שיווק או מנהלי מכירות מעט מוגבלות ועל כן אנחנו יכולים להיעזר באלמנטים נוספים שעשויים לעזור לנו לקבל חשיפה גדולה יותר ולמשוך את תשומת ליבו של הלקוח. יש עסקים שמושכים את תשומת הלב של הלקוח על חשבון מתחריהם באמצעות כרטיסי ביקור מרהיבים. הדפסת כרטיסי ביקור בצורה אחרת, לא סטנדרטית, עשויה להגדיל את אחוזי המכירות של העסק שלך.

לאתר של חברת כרטא פרינט– כרטיסי ביקור מעוצבים באיכות מדהימה

 

רובם המוחלט של העסקים בישראל פונים בפעם הראשונה לבית הדפוס בנושא של הדפסת כרטיסי ביקור. ובצדק: היכולת שלנו להעביר בצורה הכי מהירה פרטים ליצירת קשר, הכוללים את שם החברה שלנו, את הלוגו של החברה ואת המיתוג שלה בצורה ישירה נעשית על ידי כרטיסי ביקור. כרטיסי הביקור הם חלון הראווה הראשון של העסק שלנו ואילו אתר האינטרנט שלנו הוא חלון הראווה השני של העסק שלנו. כמובן שעל מנת למשוך את הלקוח אל בית העסק דרושה עבודה שיווקית נוספת.

כיום מתאפשרת הדפסת כרטיסי ביקור באמצעות בתי דפוס אינטרנטיים המאפשרים לעצב כרטיס ביקור לעסק הישר מהמחשב האישי ומאתר האינטרנט של בית הדפוס מבלי לצאת מהמשרד. בתור בעל עסק אינך חייב לגשת לבית הדפוס ולבצע הזמנה, היות ואת עיצוב כרטיס הביקור ניתן לבצע באמצעות מספר קליקים מהירים באינטרנט. בנוסף, ניתן לבצע משלוח עד בית העסק מה שחוסך בעלויות נסיעה ובזבוז שעות עבודה. אין ספק שהטכנולוגיה מאפשרת לנו לבצע פעולות רבות עבור העסק מבלי לצאת מהמשרד, לאחרונה ניתן לקבל פתרונות דפוס גם באמצעות רשת האינטרנט.

כך מעצבים כרטיסי ביקור אונליין אצלנו באתר: היכנסו, ביחרו לכם  עיצוב אותו אתם אוהבים, והתחילו לעצב כרטיסי ביקור בהתאמה אישית.

בעלי עסקים המעוניינים להדפיס כרטיסי ביקור צריכים לקחת בחשבון כי הדפסת כרטיסי ביקור תלויה באיכות הנייר עליו מודפס הכרטיס, וכמו כן באם ההדפסה מתבצעת על שני צידי הכרטיס או רק על צד אחד של הכרטיס – הדפסה דו צדדית תעלה יותר מהדפסה על צד אחד של כרטיס הביקור. בהדפסת כרטיס ביקור חשוב לציין את כתובת אתר האינטרנט (במידה ויש) ואת כתובת הדוא”ל של העסק\איש הקשר

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת